
Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?
6 lutego 2020Więcej o ofercie agencji marketingowej Kraków, kliknij tutaj
Kiedy prowadzi się firmę, niezależnie czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją, działania marketingowe winny stanowić istotny element podnoszenia jej rozpoznawalności. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i utrzymanie swoich wydziałów ds. marketingu, tymczasem niewielkie biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców bardzo dobrze orientujących się zarówno w zakresie kampanii promocyjnych w internecie (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Nowe firmy mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio zastosowane w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – folderów, stoisk targowych, billboardów czy kalendarzy. Agencja reklamowa przygotuje także przyciągające, unikatowe teksty na stronę internetową zamawiającego, jak również zaplanuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, jak Facebook, Twitter lub Instagram.
Do których firm adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są głównie do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, że to jedyny model współpracy. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów bądź targów, które z reguły wymagają wielopoziomowego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zgranego oraz niezawodnego zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie programu szkoleń czy też organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku działają setki agencji marketingowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do obszernego grona doświadczonych specjalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.
Kontakt z firmą:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]