Firma w Street View – czy to się opłaca?

1 listopada 2018

street view Kraków

Google Street View to najbardziej kreatywne rozwiązanie internetowe współczesnego świata. Ułatwia zwiedzanie odległych krajów i dużych ośrodków miejskich bez wychodzenia z domu – dzięki pomocy sieci www. Z koncepcji Street View mogą mieć pożytek również firmy na terenie całej Polski (np. w Krakowie czy Gdańsku).

Firma w Street View – czym to się charakteryzuje

Nowoczesność usługi Street View to niewątpliwie danie możliwości internautom z różnych krajów poznawania nieznanych kultur oraz zabytków. Wystarczy wstawić w Google Maps precyzyjny adres, a zobaczymy wykonane w metodzie 360 stopni fotki z danego miasta lub regionu. Wydaje się, jakbyśmy wyszli na wirtualną przechadzkę, zwiedzając interesujące uliczki. Firma lub korporacja może korzystać ze Street View upubliczniając internautom fotografie swoich biur. Odgrywa to istotną rolę w szczególności w przypadku firm komercyjnych. Street View stanowi znakomity impuls przyciągający potencjalnych klientów.

Firma w Street View – czego przeważnie szukają klienci

Koncepcja firmy w Street View jest połączona z usługą Google Maps, z której nierzadko korzystają klienci szukając informacji o lokalnych pubach, salonach kosmetycznych czy jednostkach samorządowych. Rozwiązania te są rzecz jasna przygotowane też w wersji mobilnej. Należy jednak podkreślić wagę dobrej jakości zdjęć, podanych w tej wizytówce on-line, bo to powoduje, że odbiorcy zainteresują się naszą firmą w Street View. Jeśli więc mamy chęć skorzystać z tej usługi, zatrudnijmy znającego zasady Google fotografa.

Kontakt z firmą:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]