Reklama zewnętrzna i wewnętrzny biuletyn – projekt gazety firmowej

5 grudnia 2020

Biuletyn firmowy. Kompleksową pomoc specjalistów w tej dziedzinie otrzymasz na http://tinyurl.com/y6enqepd.

Gazeta firmowa to wspaniała forma komunikacji wewnętrznej, ale też działanie wykraczające poza mury firmy. Zobaczmy więc, jakie materiały można zamieścić w takiej gazetce i czy warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – działanie promocyjne

Gazeta firmowa może spełniać dwie role. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, pochwalenie się dobrymi wynikami, rozmowy z najlepszymi członkami zespołu. Wewnętrzne broszury mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania całej firmy, ponieważ znakomicie zagrzewają do pracy ekipę. To powoduje, że członkowie załogi są bardziej skorzy do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich rutynowe powinności dają im większą dawkę satysfakcji. Badania wskazują, że firmowy biuletyn sprawia, że członkowie załogi czują odpowiedzialność za wytwarzane towary, podnosi się też jakość pracy. Ogromną zaletą jest również likwidowanie szumów komunikacyjnych między jednostkami, które bywają główną przyczyną konfliktów w wielu firmach. Korporacyjny biuletyn gwarantuje też stuprocentową transparentność planów firmy.

Projekt gazety – wspieraj działania z zakresu public relations

Oczywiście gazeta korporacyjna to również świetna forma komunikacji zewnętrznej. Gazetka trafia do czytelników takich jak: usługobiorcy, media, partnerzy firmy, uczniowie. Gazeta firmowa dzięki temu rozpowszechnia działania naszej korporacji, zwiększa sprzedaż oraz stanowi część profesjonalnego PR. Planując stworzenie gazety firmowej musimy najpierw zaangażować zespół redakcyjny i zaprojektować szatę graficzną. Można w tym zakresie skorzystać z usług doświadczonych podmiotów (tj. grafików projektowych), którzy zrobią projekt gazety, zaplanują wygląd gazetki i zajmą się drukiem. Dzięki temu gazeta korporacyjna na pewno okaże się sukcesem.

Kontakt z firmą:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]