Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

11 czerwca 2019

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Mogą stanowić przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych imprez, a dodatkowo, ze względu na mobilność i łatwy montaż, używa się ich np. do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, winien być właściwie dobrany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Cechują się względnie szybkim montażem, jednak ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich znacznie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kiosków bądź kas biletowych.

Pawilon handlowy – kiedy warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje odznaczają się znaczną wytrzymałością, będąca rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej jakości tworzyw. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą należycie konserwowane, posłużą wiele lat – również przy intensywnym użytkowaniu.